Direct naar hoofdmenu / zoekveld
/ Nieuwsberichten 2015 / Gewijzigde bereikbaarheid politiepost As

Gewijzigde bereikbaarheid politiepost As

De wijze van bereikbaarheid van de politie binnen de gemeente As zal vanaf 1 februari 2015 wijzigen.

 

  • Maandag         Gesloten
  • Dinsdag           13.00 – 18.00 uur
  • Woensdag       13.00 – 17.00 uur
  • Donderdag       09.00 – 12.00 uur
  • Vrijdag             09.00 – 12.00 uur

 

Met deze aanpassing wil de wijkpolitie efficiënter gaan werken. Zo worden de klachten en aangiften gebundeld op een aantal vaste momenten en zullen de wijkinspecteurs meer aanwezig kunnen zijn in de wijken.

 

Een afspraak maken kan vanaf 1 februari 2015 online via www.midlim.be

 

Op deze manier worden wachttijden vermeden. Daarnaast blijft het ook nog altijd mogelijk om telefonisch een afspraak te maken. Dit kan tijdens de kantooruren (van 8.00 tot 17.00 uur) op het nummer 089 39 10 45.

 

Voor dringende oproepen kan je 24/7 terecht op het nummer 101.  Je kan ook altijd terecht op  het hoofdcommissariaat van politie MidLim, Europalaan 27 in Genk, dat 24/7 geopend is.

 

 

POLITIEZONECARMA

Politiepost As

Dorpsstraat 1 bus 2

3665 AS

T 089 39 10 45

F 089 39 10 46

 

Dringende hulp: 101

info@politiecarma.be

www.politiecarma.be

› meer info