De gemeente ondertekende een samenwerkingsovereenkomst met de FOD financiën in het kader van lokale hulp bij het invullen van belastingaangiften.
Concreet betekent dit dat je als Assenaar een afspraak kan maken in het gemeentehuis met een medewerker van FOD financiën om op 6 juni hulp te krijgen bij het invullen van je aangifte in de personenbelasting.
Donderdag 6 juni 2024
- 9 - 12 u
- 13 -15 u
Locatie: Gemeentehuis As
Info & afspraak: 089 39 10 00 of gemeente@as.be
Praktische zaken:
- Elektronische identiteitskaart met code niet vergeten mee te nemen
- Per tijdsslot van 12 minuten wordt een afspraak geboekt en een aangifte ingevuld (max. 50 afspraken)
- Neem alle relevante documenten mee om het invullen van de aangifte te kunnen vervolledigen
- Je hebt een volmacht en een kopie van zijn/haar identiteitskaart nodig indien je je op een zitdag aanmeldt met een aangifte van een andere persoon (bv. familielid)